mellandagsrea, basket och cuprum på samma dag

igår åkte jag in till stan med jennie för den årliga mellandagsrean, och herrejävlar vad folk det var! fick verkligen kriga oss fram i affären.. men fick med mig lite grejer hem och jag är supernöjd!
när jag kom hem åt jag lite middag och fixade mig inför kvällen.
vid 18.30 tiden hoppade jag och jennie på en buss mot stan för att kolla på basket, jämtland mot nässjö och vi vann!!
när matchen var slut gick vi och stefan hem till stefans lägenhet och drack lite innan vi gick mot cuprum.
inne på cuprum var det ganska mycket folk och jag träffade på några gamla bekanta så det var roligt!
själva kvällen var helt okej, hade kunnat varit bättre dock.
vid 4 tog jag en taxi hem och somnade på stört.
vaknade 13 imorse och var inte alls bakis, himla skönt!
nu ska jag kolla på one tree hill och sen ikväll ska jag och anton iväg en sväng.



på tröjan med halvlånga armar så är inte tröjan brun, den är helsvart men ljuset var allt utom rättvist!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0