i keep telling everyone that i'm fine, but i'm not fine

jag försöker prestera för att folk ska tycka om mig för den jag är,
jag gör saker för att jag ska bli omtyckt,
jag är snäll mot dom jag inte ska va snäll mot,

jag har hamnat i en deppig fas nu igen, har haft väldigt många såna nu på senaste tiden, vet vad det beror på men det är inget jag tar upp här, kan bara säga det att jag faller för fel personer, personer som är så otroligt gulliga och snälla mot mig från början men sen förändras och blir en helt annan människa, och det är det värsta jag vet!

jag kämpar för att tycka om den jag är och hur jag ser ut, är jag glad tycker jag att jag ser bra ut och har en fin kropp, men om jag är ledsen så är det raka motsatsen.

förlåt för att det blir deppiga inlägg ibland men det går inte att skriva glada och roliga inlägg hela tiden, ibland måste man få vara ledsen och skriva ut det i sin blogg istället för att prata med någon..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0