ingen motivation

hej på er!
jag har precis duschat och smörjt in mig med body butter som luktar alldeles gudomligt!
ska egentligen va på dans nu, men jag orkade helt enkelt inte.. har typ tappat motivationen och det är inte bra alls för enda sen jag började dansa, vilket var för 8 år sen, så har jag tyckt att det är det bästa som finns!
men jag vet inte, förhoppningsvis är jag tillbaka igen nästa vecka, kanske bara behövde en paus.
 
idag efter skolan har jag möblerat om på mitt rum, har bytt plats på sängen, soffan & klädställningen. riktigt bra blev det! ska även måla om också när orken kommer, har en blå fondvägg och sen vita väggar och jag ska måla tillbaka den blåa till vitt. och sen ska jag nog dit med tavlor, en ny säng och en ny spegel också. jag tror det kommer bli kanon bra!

nu ska jag kolla lite på one tree hill och sen äta middag/fika.
vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0