en häxa i familjen

idag har jag gått in till stan för att lämna igen några filmer och herregud vad folk det var överallt!
sen gick jag upp till john och åkte med honom hem till mormor, väl där var redan anton så vi gick över en sväng till småbarnen en sväng.
sen har jag solat hos mormor i några timmar för det har varit så otroligt varmt ute! jag och anton åt även där, världens godaste köttfärssås och spagetti.
nu sitter jag och anton och kollar på film, en häxa i familjen, det är en av mina favoritfilmer!
imorgon ska jag träffa jennie, vi ska gå en sväng på stan och kika lite och det ska va lika bra väder imorgon också så det är ju toppen!
menmen, vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0