starbar

idag hade jag skola för 8.15-12 ungefär, skön dag!

gick till mamma när jag slutade och vi åkte till ica maxi för att köpa små flaskor med schampo och balsam och så tog vi en glass i den otroligt stekande solen.

sen åkte vi till hälsocentralen för och göra en hörselkoll och jag har sämre hörsel på högra örat..

nu ska jag snart iväg på fotbollsträning i kvällssolen med mami, ska ta med mig min termos med te så jag inte fryser!

sen ska jag packa det sista och vid 22 ska jag bege mig mot bräcke för att vänta på tåget.

får se hur mycket jag uppdaterar nu i helgen, annars kan ni följa mig på instagram för där är det mycket update!
fridavagberg heter jag där



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0