B L O P P I S

jag har lite kläder jag vill bli av med som bara hänger i garderoben.

1. svart vit randig långärmad tröja storlek s - 30 kronor
2. svart tight converse tröja storlek m - 70 kronor
3. grå tunn tröja storlek xs - 20 kronor
4. svart kofta som är längre där bak storlek xs - 40 kronor
5. grå kavaj storlek xs - 75 kronor
6. svart linne med öppen rygg storlek xs - 30 kronor



kommentera gärna för mer info och om ni är intresserad och är ni vän med mig på facebook så går det bra att skriva där också!



Kommentarer
anka

JAG VILL PROVA DEN HÖGST UPP NÄR JAG ÄR HOS DIG IAF OCH OM DEN SER SNYGG UT PÅ MIG SÅ VILL JAG KÖPA HAN KLART SLUT!

2013-10-24 @ 20:20:16
URL: http://angeliccaanka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0