ny månad, nya möjligheter

hej på er!
igår åkte jag in till stan med mormor för att köpa lite presenter åt mina tjejer, vi fikade på wedemarks och fick även med mig lite grejer till mig själv också hehe..
sen på kvällen var jag med kristofer en sväng, vi kollade på pippi och pratade om allt möjligt.
sen gick jag till johanna där även hanna var, vi skulle åka till lit men det vart en kort filmkväll istället med chips och dipp.
sen idag har jag varit på kalas och herregud vad presenter dom fick och det fanns fika för säkert 100 pers! men det vart ett lyckas kalas som tur var.
nu ska jag snart gå ner på tages för att äta middag och sen ska jag bara ligga och kolla på film.
imorrn börjar jag inte förrän 11.45!!
sen drar även dansen igång imorrn också, som jag har längtat efter dans & träningsvärk!

ett par skor, en tröja & trosor var det jag fick med mig åt mig själv igår, välbehövligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0