lördag

i torsdags träffade jag jennie, vi gick runt och kikade lite i alla affärer och sen blev jag hungrig så vi tog en fika på waynes. 
när hon sen gick tog jag en vända till hm och fick med mig en tröja och ett par kostymbyxor, jättesvårt att få bild på dom men ska försöka ordna det!
igår hade jag en lektion och då hade vi ett läxförhör, tror det gick bra, hoppas det!
sen på kvällen gick jag min bror på tages och åt middag och sen var jag bara hemma, skönt att inte va ute när det är så kallt och skönt att inte vakna bakis!
idag har jag övningskört med mamma, har inte kört på ett halvår men det gick ganska bra!
momma & john kom hit på middag och dom har nästan precis åkt hem.
jag tänkte kika på film och bara ta det lugnt, är inte på så bra humör faktiskt.. har alldeles för mycket tankar i huvudet om nya och gamla människor som kommit och gått i mitt liv, saknar så himla många fina personer som jag har stött bort tyvärr..

imorgon ska jag övningsköra igen, göra en skoluppgift och kolla på greys anatomy.
men nu ska jag tvätta bort sminket och kolla på film, så vi hörs mer imorrn.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0