redan onsdag

idag hade jag en lektion mellan 8.15-9.35, sen satt jag och malin kvar på skolan till typ 11 och jobbade med gymnasiearbetet, har äntligen kommit på vad jag ska göra nu!
sen gick vi och åt lunch och sen gick hon hem och jag upp till john.
när han åkte hem på lunch passade jag på att åka till mormor och fika och prata lite med henne, det var mysigt!

när jag kom hem så lagade jag mat åt min familj, chili con carne & det var väldigt gott!

nu sitter jag i soffan och ska kolla på några avsnitt av the oc, har sett den serien flera gånger och jag älskar den, så himla bra.
men först ska jag betala räkningar, studentklänning & studentmössa, kul ✌️
imorrn ska jag träffa jennie, har inte träffat henne på hela lovet för hon har varit borta så det blir himla kul!






tog ju 47 år att steka färsen..


ni får mer än gärna va sociala på snapchat eller ställa frågor på min ask så jag har nå och göra sen hahah

http://ask.fm/fridavagberg
snapchat • fridavagberg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0