söndag, sista november, första advent

ja som rubriken lyder är det första advent idag och jag älskar advent, så himla mysigt!
idag har jag inte gjort nånting alls känns det som, legat i soffan under en filt och kollat på massa filmer typ, så som söndagar ska vara tycker jag.
nu ligger jag iallafall i sängen och lyssnar på musik och snapar med kuligt folk, ska nog sätta igång en film, börjar ju inte förrän 14 imorgon så det är lugnt.
och påtal om imorgon så är det 1 december imorrn, min favvomånad!
18 dagar tills min födelsedag, 23 dagar kvar till jul och 30 dagar kvar av året, shit vad året har gått fort och förutom 3 väldigt tråkiga bortgångar och massa killproblem så har det varit ett bra år, hoppas 2015 blir ännu bättre!
men nu ska jag leta upp någon film, så vi hörs imorgon!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0