sista september

idag är det sista september, och det är väldigt kallt idag, inte alls kul att gå ut när man är så pass förkyld som jag är..

iallafall så sitter jag och har graf nu, vi ska göra skivomslag, vet inte riktigt vad jag ska göra men det ordnar sig nog!
har en fruktansvärd huvudvärk också som inte vill gå över, har haft i ont i huvudet varje dag sen jag vart sjuk, det suger..
slutar klockan 16,20, riktigt jävla drygt, har dans klockan 18, får se om jag är med eller om jag kikar bara.
håller även på att leta klänning till mösspåtagningsbalen & själva studentdagen, men hittar ingenting och hittar jag nått finns det ingen storlek..
sen ikväll eller imorrn ska jag sälja min balklänning, den är för stor och det går typ inte att göra om den, det är jättetråkigt för det är en superfinklänning!

men nu ska jag leta lite skivomslag, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0