rubrik ja

ja juste, jag kom ju hem från stockholm i söndagskväll, då gick jag direkt till en vän o sov där.
idag har jag jobbat från 6.45-12.15, sen vid 14 lunchade jag o jennie på samurai, himla gött det 😍
sen har jag typ inte gjort nå annat än det, nu ligger jag på sängen o lyssnar på musik bara.
imorgon är jag ledig o då ska jag träffa min favorit bestie andré 💃🏼

men ja stockholm då, jag har haft det superbra!
linus mötte mig vid tåget i torsdagskväll o då for vi på donken och köpte hem mat och sen till hans lägenhet, somnade typ på en gång.
på fredagen sov jag ut, sen åt vi frulle, åkte runt på massa affärer och åkte bil bara.
sen på kvällen bowlade vi på tele2 olearys, jag vann (det är väldigt viktigt att veta det 😍🎉)
på lördagen jobbade han så då passade jag på att hälsa på mammas bestie med familj så va där hela dagen och vart även bjuden på middag!
på kvällen satt jag o linus på hans uteplats, chilldrack och pratade om allt möjligt, supermysigt.
på söndagen jobbade han också tyvärr, så jag fick ta mig från lägenheten till tågstationen själv, men det gick himla bra!
har inte alls många bilder från helgen, höll knappt på med telefonen..








fick ett par såna här gosiga av honom! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0