bildlöst

i fredags var jag först o fikade med andré, sen mötte jag jennie på jobbet när hon slutade, vi gick då o käkade på eastern palace 😍 sen gick vi på basket o vi vann!
efter det drog jag en spontan utgång med oscar viktor o thommy, vi gick på g3 och där var det riktigt kul!

igår var jag sängliggandes hela dagen, jävlar vad dåligt jag mådde haha..
men på kvällen ordnade det upp sig så då for jag och sov hos andreas.
idag har jag inte gjort så mycket mer än o hängt på både jennies o annas jobb en sväng, ikväll har jag fikat med andré.
nu ligger jag i sängen o ska kolla lite på tv.

veckan som kommer ser jag verkligen fram emot,
imorrn jobbar jag 10-21, på tisdag jobbar jag 6.45-13, onsdagen är fortfarande lite oklar, på torsdag ska jag på julbord med jobbet, på fredag ska jag ut o äta med mamma och anton o sen klä granen, o lördag är bästa dagen för då fyller jag 20!!!! då blir det premiär på bolaget o sen partaj med tjejerna! 
o söndag blir det födelsedagsfika med familjen + jennie o andreas!

men nu ska jag kolla tv, vi hörs till helgen, då har jag massor med bilder att visa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0