ja juste

har planerat detta inlägg i många dagar nu men det har som aldrig blivit av..
är typ jätteupptagen på dagarna så hinner inte med.
nerrå men det jag gör om dagarna är att jobba, sova, kolla julkalendern o hänger med andreas typ!

igår var jag o gjorde fransförlängning hos ida, sen tog vi en lunch på bylla, jävlar vad gott det va 😍
på kvällen var jag hos farmor och fikade.
idag har jag jobbat mellan 13.30-21.00, sen hämtade andré mig o vi for på maxi innan han skjutsa hem mig.
imorgon är det fredag och jag ska först fika med andré, sen ska jag på basket med jennie!

det är ju även så att vi har kommit till årets bästa och även sista månad.
det är snart tredje advent, det är 9 dagar tills min födelsedag, det betyder att det är 14 dagar till julafton! sjukt 😍😍




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0