sen sist

i tisdags började jag som sagt o jobba, det gick bra & det var jättekul och va tillbaka igen!
när jag hade slutat åkte jag till stan & mötte upp mamma för att kolla på invigningen av storsjöcupen. 
igår (onsdag) gjorde jag typ inget på dagen, men på kvällen var jag med jennie. vi satt mest och pratade om allt vi missat sen sist vi sågs!
senare på kvällen åkte jag o mötte elin emma jennifer & elias och vi drog på noi en sväng, sen träffade jag m och följde med honom hem!
idag har jag först ätit lunch med johanna, sen träffat andré o hängt på johannas jobb, sen for jag hem och sola en stund eftersom det har varit stört jävla varmt idag.
sen nu ikväll har jag varit med jennie, vi satte oss först på torget och åt glass med andreas, sen mötte vi henke nere i hamnen och åkte lite båt, super mysigt!

nu ligger jag och ska kolla på tv en stund.
imorrn jobbar jag igen, går från 14.15-21.00, skulle egentligen jobbat från 06.45-13.00, men mathilda ville byta pass och självklart kunde vi det!


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0