det är lätt att vara efterklok

säg inte så, tänk inte så, gör inte så.
det är nog dom sakerna jag tänker på mest på en hel dag.

borde jag ha gjort så? borde jag istället gjort så?
skulle jag sagt det där? eller skulle jag sagt så?
längesen jag hörde av mig till personen, ska jag skriva eller ska jag vänta?
undra vad h.n tänker om mig nu, undra vad h.n tänker nu när jag skrev sådär?
gillar dom mitt beteende, eller ska jag bara backa och gå undan ett tag?

det är så mycket i mitt huvud nu så jag pallar inte, allt kommer på en gång..

nu checkar jag ut o tar en paus.

kanske en dag, kanske två veckor, men jag behöver en paus!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0