för jag har tagit STUDENTEEEEEN!!!!

i fredags var det alltså dags för den stora dagen!
den började med champagnefrukost 06.30, sen hade vi avslutning på skolan vid 10.
vid 12.30 började det absolut roligaste jag gjort, åka flak 🎉
mottagningen var också jättebra, kanongod mat & superfina presenter!
på kvällen var vi med klassen innan vi ställde oss på trappan till 24, sen efter det parta vi ute ett tag, började dock må riktigt dåligt så vid 2 gick jag till m och sov där, skulle egentligen sett john de sohn vid 2, men gick och sov istället!
nu efter alla dessa veckor med stress och alkohol så har priset blivit en förkylning, så idag ska jag bara ligga o kolla på film, äta godis och dricka massvis med te!

men först blir det såklart en fet bildbomb!






























































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0