redan ny vecka

hallojsan!

ifredags var jag ut (nehe?) med kajsa carro jorun & johannaboi, vi var på marite och jag hade det jättekul, sen avslutade jag på kebabbaren innan jag tog en taxi hem.
i lördags var jag på stan en sväng med johanna, åt lunch på torget och kollade runt innan hon började jobba, sen gick jag hem och fixade mig lite snabbt innan andré hämtade upp mig & bjöd på middag på johannas jobb, så snäll så 😍
på kvällen var jag ut en sväng med elin, först på g3, sen drog vi på noi ett tag innan hon åkte hem och jag träffade på m och följde med honom!
igår var jag bakis exakt hela dagen & hela kvällen så gjorde ingenting då..

idag, har jag varit en sväng på stan med andré och sen även åkt bil med honom, kulkul!

nu ligger jag o lyssnar på musik och ska snart fika.
imorgon börjar jag äntligen jobba 👏🏼
ska bli så roligt, jobbar 14-20 så startar lugnt!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0