ten things

• jag flörtar extremt mycket på krogen.

• jag dras mer till killar som inte tänker så mycket på deras klädstil & utseende, inte dom som använder skjorta kavaj & röds byxor varje dag.

• har jag väl fattat ett intresse för en kille tar det ganska långt tid innan jag kan komma över dom.

• jag har en sjuk fobi för spindlar.

• tycker att fötter är extremt äckliga, hatar dom.

• jag tycker mer om att se en serie eller en film jag redan sett, gillar inte nytt haha.

• jag har väldigt svårt för att gå upp i vikt, har stått på 43 kilo ett bra tag just nu.

• skulle aldrig överleva en dag utan musik.

• snapchat är den bästa appen jag har, snapar väldigt mycket varje dag!

• jag är inte nöjd med min kropp, eller gillar mina ben, mitt leende & mitt hår. men inget annat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0