sämst

ja det här med att skriva varje dag gick ju riktigt dåligt..
men gör samma sak på dagarna så blir säkert tråkigt att läsa samma sak hela tiden!

men ja i tisdags jobbade jag o sen dansade, gick bra bägge grejerna.
i onsdags var jag ut med några från jobbet, först käka vi på allstar, riktigt gött 😍
sen gick vi på torget för att kika på när ÖFK hyllades, sen vart det drygt så då gick vi på sir winston och satt där mellan 19 till stängning, riktigt skoj!

i torsdags dansade jag, gick bra det med.
i fredags käka jag lunch med johanna o sen på kvällen drog vi ut med några till, gick på g3 o där var det himla kul!
i lördags hade jag barcelona träning och det gick bra trots en liten baksmälla, sen va jag på basket med mor o bror och sen var jag med andré o åkte bil lite här och var.

nu ligger jag o ska kolla på one tree hill tills jag somnar, imorrn ska jag ha en fikadejt med ida o sen ska jag dansa!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0