lördag

efter att ha legat inne onsdag torsdag och varken sett ljus eller människor så for jag på stan igår för en lunch med ted på pause, gick ju himla bra och skönt att träffa lite folk haha!
på kvällen va jag ut med johanna elin o elias, vi va på oscars och jag hade det jättetrevligt!
när det stängde så mötte jag upp T och sov sedan där.

idag har jag varit på lövsta med mor o bror för att kika på herrarnas sista match för året och dom spelade 2-2, så det va ju bra!
nu har jag precis sovit en timme i sängen pågrund av min jävla baksmälla, gick tydligen ner mycket drickbart igår..

imorgon ska jag träffa jennie och förhoppningsvis äta pizza med henne 😍

nu ska jag lägga mig med godispåsen o kika på greys anatomy tills jag ska sova igen!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0