måndag igen

igår gjorde jag ingenting fram till 16 då jag mötte upp jennie efter hennes jobb, då for vi på spaderdam så jag fick köpa min älskade kebabpizza o sen for vi till henne och åt.
sen åkte jag till ted och sov där.
idag har jag först lunchat med johanna, när hon åkte på jobb mötte jag ted igen och gick på espressohouse och satt där i några timmar och pratade om allt o inget!
sen gick jag och dansade en stund.
nu har jag precis kommit in då jag träffat bästavännen andré en sväng.

nu ska jag fixa fika och kolla på paradise hotel!
imorgon jobbar jag mellan 6.45-13, sen ska jag träffa andré o sen äta med jennie innan jag ska dansa!

har inga bilder så blir bildlöst och tråkigt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0