tillbaka eller bara en uppdatering av livet?

sen vi hördes sist har väl typ ingenting hänt förutom det vanliga, jobbat, varit med jennie, dansat, hängt med andré o varit ut!

i tisdags jobbade jag o det gick bra, sen dansa ja o det gick också bra!
igår jobbade jag till 13, när jag slutade gick jag till jennie o hängde där innan vi for till stan tog en matpause på pause för er som en förstod..
sen på kvällen kom ted hit och sov!

idag har jag vart ledig så har inte gjort nå annat än o dansa och det gick super!

nu ska jag fika o sen sova, imorrn jobbar jag från 6.45-13, diggar det passet!
sen blir det en lugn helg då jag jobbar lördag o söndag, kommer bli riktigt skönt att va hemma en fredag!





juste, jobbade på förskolan i fredags, trivdes jättebra o fick en teckning av en tjej, jätteglad blev jag ☺️







försökte leka fotograf när jag gick till jennie igår!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0