jennie alfredsson

jag har en vän, hon heter jennie.
hon är den absolut finaste och bästa människan i hela världen!
hon är min allra bästa vän och jag älskar henne mer än nånting annat.
hon är den jag alltid hör av mig till om det är nånting, hon är den jag alltid har roligast med.
hon är den som vet allting om mig och inte dömer mig.
vi pratar inte med varann varje dag och det kan gå flera dagar innan vi träffas, men när vi väl hörs eller träffas är allting precis som vanligt.
hon är den som alltid gör mig glad och den som förstår mig bäst, utan henne skulle jag aldrig vara den jag är idag.
hon får mig att se världen på ett annat sätt och den som alltid kommer med bra och kloka råd, jämt!
vi har känt varandra hela livet och kommer göra det tills livet avslutas.

jennie, du är världsbäst ❤️
















här är bara några av alla miljoner bilder vi har tillsammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0