söndag igen...

i fredags va jag först o fika på stan med min bror, sen for vi o åt middag hos mormor.
på kvällen va jag ut med jennie o carro, vi va på oscars o det va helt okej!
igår va jag först o fika med ted på pause, sen for jag till mormor igen för att ha 50 års fest för världens bästa morbror, det var supertrevligt!
sen for jag till jennie o va där ett tag innan vi for på bartömning på marite, där va det kalasmycket folk o det var himla skoj där!

nu ska jag hoppa in i duschen o sen kika på greys tills jag ska iväg o dansa.

efter det ska jag träffa malin angelicca o ida en stund o sen sova hos min favorit carro!




enda bilderna jag har från helgen.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0