måndag

måndag igen och ny vecka!
har legat i sängen hela helgen o sovit typ, riktigt skönt. den här jäkla magkatarren har varit på besök och usch vad jag inte gillar den!
i lördags tog jag mig iallafall ut en sväng och for på 7års kalas till en av mina favoritkillar!
va även iväg och dansade en sväng igår, det är ju snart vårshow så är ganska så stressad!
tycker ni ska gå och kolla på wendlas vårshow, det är 30års jubileum! torsdag fredag lördag 21,22,23 april klockan 19 på storsjöteatern, på lördagen är det även en show klockan 15! 

idag har jag varit på ungdomsmottagningen och avslutat mina p-piller, mår sämst av dom tyvärr..

nu ska jag trycka i mig en banan och sen gå o jobba 12.45-21.15, loveit! 😃

detta blir bildlöst då jag inte har någon passande bild på ipaden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0