mitt i veckan typ

i fredags drog jag en utgång med johanna mfl, vi var först i valla och sen drog vi på marite, jag blev dock less o åkte hem mig 1 men hade himla skoj fram tills dess!
i lördags kom min gudmor på middag, sen for jag till stan o satte mig på teaterträdgården med carro o kajsa en sväng tills kajsa skulle jobba, då gick jag o carro o köpte massa gotta påvägen till henne.
i söndags var jag hos mormor och solade, åt även middag där, på kvällen for jag till basse o sov där.
i måndags for jag på pause o försökte äta lunch men hade såna sjuka smärtor i magen så gick inte så bra.. åkte istället hem o försökte vila men halv 5 fick jag nog o for in på akuten, dom kom som inte fram till nånting annat mer än uvi och en jädra ägglossning, har iallafall legat i soffan sen dess, jag skulle nämligen ha jobbat tisdag o idag o imorrn och sen gått på semester, men jag har varit hemma bägge dagarna och blir hemma imorrn så man kan väl säga att jag tog semester i måndags!
idag har jag iallafall varit ute och luftat näsan, har även varit hundvakt åt min junibus.
imorgon ska jag nog träffa carro en sväng, på kvällen ska jag iallafall träffa bästis andré!!!!!
nu ska jag fika o sen sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0