standard med ett inlägg på söndagar!

va kul ändå att ni kikar in här varje dag trots att det ekar tomt!
jag har jobbat från förra söndagen tills idag men ledig idag i torsdags, så har varit såå trött efter jobbet och knappt orkat gjort nånting..
idag har jag jobbat 6.45-13, när jag slutade gick jag hem o duschade o gjorde mig i ordning, sen for jag på jamtli med en vän eftersom det är sveriges nationaldag idag! himla mysigt då jag älskar att gå på jamtli!

sen åt jag o anton grillat hos våra grannar, sen åt jag glass vid vattnet med 2 av mina favoriter, emma o carro ❤️
imorgon är jag ledig o det ska bli så skönt!! ska luncha med jennie o sen är dagen oplanerad.

nu ska jag fika o sen sova, bjuppar på en bildbomb först!





























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0