helgen

och så var det söndag igen, känns som det alltid är söndag..
i måndags var jag o kika på dans eftersom jag fortfarande är snorig, har missat så jäkla mycket!
i tisdags var jag äntligen tillbaka på jobbet o satan vad bra det kändes o jobba igen!!
i onsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.
i torsdags jobbade jag dag o sen for jag o kikade på dans.
i fredags träffade jag gosen ida, har saknat henne så mycket så det var mysigt!
sen var jag ut på kvällen med malin ida angelicca igor o sofia, vi var på oscars o det var himla skoj!
sen sov jag i lugnvik hos en vän.
igår var jag mer bakis än jag nånsin varit så vart inte mycket gjort, var ut en sväng med bästis andré.
idag har jag varit o kollat på dans, vilade hela denna vecka från dans då vi snart åker till barcelona, så vill gärna vara frisk då!
nu ska jag fika o sen sova, imorgon väntas jobb 7-15 o sen barca träning 16 på storsjöteatern!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0