i just wanna dance and feel good

jag gör inget annat om dagarna än o jobba känns det som, men roligt ändå att ni kollar in här!

har jobbat både måndag igår o idag men imorgon är jag ledig och då ska jag träffa min ida o käka kebab, blir ju inte bättre än så ❤️

i lördags var jag iväg på dansgalan i nälden med min härliga arbetskollega amanda och jävlar vad roligt det var! 
ska lätt åka dit nästa år!

ser nu att alla baler dragit igång vilket betyder att det redan gått 1 år sen jag gick på bal, skulle lätt göra om det o ta studenten igen!

nu ska jag kika på film, visar bilder från senaste dagarna som vanligt.







här är det oklart vad som hände..











bjuder på 2 bilder från balen också dels för, det var så jävla roligt! och sen, för jag kände mig så himla vacker! HAHA pinsamt..


har hittat en ny favvolåt också! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0