tror inte det här är min grej..

ja det här med bloggning verkar inte vara min grej haha!
sen vi hördes sist har jag varit arbetslös i 3 veckor ish, då har jag gjort ungefär nada, nej men har tatuerat mig, varit hos basse, sovit ut, ätit frukost i sängen och kollat för mycket på serier, men det får man ju!
förra veckan började jag iallafall jobba, jobbade onsdag torsdag o fredag på 3 olika förskolor, trivs verkligen med barn alltså 😍
denna vecka ska jag va på samma förskola måndag till torsdag, trivs extra bra på den!
idag har jag jobbat mellan 9-15.45, när jag slutade mötte jag jennie i stan, köpte lite grejer o sen käkade vi på eastern, det var jag gott som vanligt!
nu ligger jag i sängen och ska snart fika, imorgon jobbar jag 7.45-15.30 så ska lägga mig i god tid!
varnar nu för bildbomb!

fick ju nå jävla utslag idag, trodde jag skulle behöva amputera hela kroppen.. men köpte allergitabletter och nu är det borta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0